Hjælp til indtastning og opfølgning
Rygestopbasen tilbyder hjælp til indtastning af skemaer
Det tager tid at taste data ind i Rygestopbasen, og det kan være en udfordring i en presset hverdag i rygestopenhederne. Derfor har alle enheder i Rygestopbasen mod betaling mulighed for at få tastet deres data ind af Rygestopbasens sekretariat.
Indtastning
For at benytte sig af tilbuddet om indtastning, skal der laves en skriftlig aftale med Rygestopbasens sekretariat. Aftalen indeholder følgende punkter:
-
Rygestopenheden sender digitalt via sikker mail, fysisk med kurér eller afleverer personligt en kopi af de registrerings-, basis- og opfølgningsskemaer, de ønsker indtastet, til Rygestopbasen.
-
Rygestopenheden har ansvar for at sende registrerings- og basisskemaer, så de er Rygestopbasen i hænde senest 4 måneder inden 6 måneders opfølgningsdagen. Dette gælder, når der ikke er en rygestopdato, og kursusafslutningen derfor fungerer som stopdato. Hvis kurset har en rygestopdato, skal skemaerne udfyldes og indsendes 3 måneder efter rygestopdatoen.
-
Rygestopbasen har ansvar for at indtaste de tilsendte registrerings-, basis- og opfølgningsskemaer i Rygestopbasens tastselv-miljø senest 2 måneder efter modtagelsen.
-
Rygestopenheden har ansvar for, at de tilsendte skemaer er udfyldt korrekt og ikke er mangelfulde. I modsat fald kontakter Rygestopbasen enheden med instruktion om, hvad der skal rettes. Efter modtagelsen af manglende information har Rygestopbasen på ny 2 måneder til at indtaste skemaerne.
-
Én gang årligt giver rygestopenheden et estimeret bud på, hvor mange skemaer Rygestopbasen kan forvente at skulle indtaste det pågældende år.
Hvad koster det?
Pt. er prisen kr. 5,00 excl. moms pr. skema - uanset hvilket skema, der er tale om. Der tages højde for ændringer i prisen.
Yderligere information
Hvis du ønsker mere information eller er interesseret i en aftale, kan du kontakte Rygestopbasens sekretariat.
Se en samlet oversigt over hjælp til indtastning i en pdf-fil.